ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk

  • masa pelepasan:2024-04-15 10:50:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:129
  • Penerangan pantas:

    ESPO,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch pane

Kandungan artikel

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

ESPOPangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, bentuk struktur adalah kompleks,ESPOLarge fixed lifting platform, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

BarakiCheck the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, double column with diverse forms (single column, four column) stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.


ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk



Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Fixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

permintaanBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari,ESPOLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Menyesuaikan silinder minyak.

Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar


ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk



Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

PenawaranElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Latihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, mencegah dari awal, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk, suara secara alami hilang. Namun, jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut,ESPOPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

ESPOSemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.


ESPOMaklumat produk lain
  • YafoPenukar distribusiPengenalan kepada jenis asas

    YafoPenukar distribusiPengenalan kepada jenis asas

  • OdensePlatform angkat hidraulik 3-meterAnalisis spesifikasi operasi

    OdensePlatform angkat hidraulik 3-meterAnalisis spesifikasi operasi

  • OdenseVehicle mounted boarding bridgeAkan menghadapi cabaran besar

    OdenseVehicle mounted boarding bridgeAkan menghadapi cabaran besar

  • EstelgomJembatan naik kecil sederhanaApakah tahap kerja rumah?

    EstelgomJembatan naik kecil sederhanaApakah tahap kerja rumah?

  • EstelgomGerakan platform mengangkat garpu guntingpengilang

    EstelgomGerakan platform mengangkat garpu guntingpengilang

  • EstelgomStage elevatorTekanan kewangan jelas

    EstelgomStage elevatorTekanan kewangan jelas

  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk memberi anda ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk oleh syarikat kami, perkhidmatan ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk. ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ESPOHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahPenyelesaian untuk masalah produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!