ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri

  • masa pelepasan:2024-04-15 10:50:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:285
  • Penerangan pantas:

    ESPO, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan b

Kandungan artikel
yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Jembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.

ESPOKerana strukturnya sendiri, ia mempunyai keterangan untuk menyesuaikan tinggi. Secara umum, ia hanya boleh dibesarkan ke +-mm.

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.

ErdKemudian disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya,ESPOMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.


ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri



Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Peralatan keselamatan!

Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, kualiti yang baik biasanya digunakan selama lebih dari tahun, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun, dan jambatan naik bimbit mungkin mempunyai masalah dalam tahun. Periksa tindakan penyelenggaran, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami, walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm, loose, the circuit is aging,ESPOJembatan naik hidraulik bergerak, whether replacement is necessary, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang, orang sangat bertuah. Kerana perkembangan sosial yang cepat dari perkembangan cepat hari ini, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.

di manaSaiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!


ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri



Kedua,ESPOPlatform type hydraulic boarding bridge, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Menghormati pelangganSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, pastikan platform stabil dan tegas, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

ESPOJembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.


ESPOMaklumat produk lain
  • EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

    Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

  • Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

    Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

  • VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

    VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

  • VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

    VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

  • VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

    VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

  • IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

    IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

  • bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

    bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

  • segera:Peringatan: Maklumat ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri memberi anda ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri. ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ESPOJembatan boarding tetap sederhanaCepat dalam penggunaan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!