ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan

masa pelepasan:2023-10-23 10:35:54 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:233

Petua teras:ESPO,Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan b

Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

ESPOMuat dan membuang jembatan bergerak adalah salah satu jenis platform angkat, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan membuang.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

MaoPersekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.


ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan



Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, dan kebanyakan pembangunan bangunan teknik belum diubah suai. Mesin dan peralatan dengan keuntungan yang jelas, seperti jembatan naik, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, editor online akan melakukan analisis dalam-dalam dengan semua orang.

Pemuatan dan pembuatan jambatan hidraulik ialah pemuatan dan pembuatan kargo peralatan bantuan yang digunakan dalam sambungan dengan forklift, yang digunakan secara luas dalam platform kargo dan pemuatan dan pembuatan bimbit tempat tanpa pemuatan dan pembuatan peralatan. Dengannya, garpu boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta dari tanah untuk operasi muatan dan muatan besar. Ia mengadopsi kuasa hidraulik manual, tanpa perlukan bekalan kuasa, semasa proses operasi, perlu mengikuti arah operasi secara ketat untuk mencegah kerosakan peralatan.

After the vehicle is in place release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Tanda kualiti tinggiBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm,ESPOEmbedded boarding bridge, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, lakukan penyelamatan iaitu lebar saluran.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.


ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan



Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum,ESPOJembatan boarding, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

manufacturerLangkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

Pilih minyak hidraulik, yang digunakan untuk tekanan, sejuk, dan penyegelan dalam sistem hidraulik. Pemilihan minyak hidraulik yang salah adalah penyebab utama kegagalan sistem hidraulik dan kesiapan. Minyak hidraulik patut dipilih mengikut peraturan, dan minyak hidraulik berbeza tidak boleh dicampur untuk mencegah keberadaan

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

ESPOSeperti yang diketahui,ESPOBridge boarding of aluminum alloy, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Dalam terma pemasangan, jembatan naik bimbit mempunyai keperluan khusus yang berbeza untuk komponen berbeza. Oleh itu, untuk belajar dan memahami pemasangan jembatan naik bimbit, komponen atau bahagian berbeza patut dilayan berbeza, dan tidak semua patut dicampur bersama. Ini tidak menyebabkan pengetahuan berkuasa, tetapi juga mempengaruhi kesan belajar.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


Hak cipta dan notis:
1. ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ESPOJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah teknikal dalam perlindungan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

ESPOmengesyorkanberita
ESPOBerita terkini